Umetna inteligenca bi lahko spremenila nakupni proces vozil

RTV Slovenija 17.11.2023  |  Avtomobilnost

Raziskava, ki so jo opravili pri svetovalnem podjetju Publicis Sapient, je pokazala slabo zaupanje potrošnikov v uporabo tehnologij, povezanih z umetno inteligenco v avtomobilski industriji.

Potrošniki so skeptični glede generativne umetne inteligence, ki je, tako kot ChatGPT, sposobna ustvarjati besedilo, slike ali druge medije. To je rezultat raziskave managerske svetovalnice Publis Sapient, v kateri je sodelovalo 11.000 kupcev iz Nemčije, Francije, Danske, Velike Britanije, ZDA, Avstralije in Tajske. Večina, to je 78 odstotkov vprašanih, je za generativno umetno inteligenco že slišala, manj kot tretjina pa je to tehnologijo že uporabljala. Skoraj

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem