Digitalizacija prodajnega salona

RTV Slovenija 23.11.2023  |  Miha Merljak (oddaja

Toyota je v Sloveniji predstavila nov koncept prodajnega salona vozil, pri katerem kupcem zagotavlja nove možnosti pri doživljanju blagovne znamke. Ponuja oplemeniteno resničnost, ki nakupni proces vozila dviga na novo raven.

Vstopili smo v prenovljen Toyotin salon vozil v Ljubljani, izdelan po zadnjih standardih največjega proizvajalca vozil na svetu. Videli smo lepo osvetlitev, lepo pohištvo, vendar pa je bistvo drugje. Primož Tiringar, direktor razvoja trgovske mreže pri podjetju Toyota Adria, nam je razgrnil bistvo: "Luči in pohištvo so tisto, kar stranke najprej opazijo. Gre pa predvsem za nov proces v prodaji. Potrebe in zahteve strank so, da si avto, ki jih zanima, najprej

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem