Lidl tudi letos razočaral ob prihajajočih božičnih praznikih

Nova 24TV 26.11.2023

Foto kataloga Lidl Trgovsko podjetje Lidl je tudi letos poskrbelo za razočaranje in razburjenje kristjanov ob prihajajočih božičnih praznikih.

Kot že nekaj let zapored, jim gredo težko z jezika besede, kot so božič in velika noč. Za marketing pa se raje poslužujejo fraz, kot je “čarobnost pričakovanja” za božič in “občutki pomladi” za veliko noč. Znani so tudi po brisanju križev na grških jogurtih. Vse kaže, da se to dogaja le v Sloveniji, saj njihove podružnice v sosednjih državah našo krščansko tradicijo oglašujejo brez težav. A zakaj je tako? “Jasno je, da Lidl tega vsakoletnega pljuvanja v obraz

Preberite še

Zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem