Zakaj se oglasom za športne stave ne moremo izogniti?

Mladina 21.12.2023  |  Dominik Šik Vukovič, komentar

Ponudba predvsem spletnih športnih stav je v zadnjih letih doživela pravi preporod

Športna loterija je pred leti kot slogan za oglaševanje izbrala moto: "Šport je velik biznis, imejte še vi kaj od njega." Kljub temu, da je od uporabe te marketinške parole minilo že nekaj obratov zemlje okoli sonca, to še ne pomeni, da šport ni več velik biznis. Nak, šport je namreč danes še večji biznis, kot je bil pred desetletjem, ko smo ta slogan lahko zasledili na skoraj vsakem stavnem mestu. Ponudba predvsem spletnih športnih stav je v zadnjih letih doživela

Mladina »

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem