Muzej Južne železnice: Neverjetno potovanje v skoraj izgubljeni čas

Dnevnik 21.02.2024  |  Vito Avguštin Vito Avguštin

Leta 1837 je bil sprejet zakon o gradnji železniške proge Dunaj–Trst, leto kasneje je avstrijski cesar odobril gradnjo železniške proge skozi Ljubljano.

Leta 1841 so začeli graditi prvo etapo do Dunajskega Novega mesta, pet let kasneje pa so končali četrto etapo, in sicer od Gradca do Celja. Leta 1857 je bila zaključena zadnja etapa železnice Dunaj–Trst in na otvoritveni vožnji sta se iz glavnega mesta monarhije pripeljala v pristaniško mesto Trst cesar Franc Jožef in njegova žena Sisi. 578 kilometrov proge v dvajsetih letih od odločitve do uresničitve, in to brez računalnikov in sodobnih strojev. Ampak naj bo

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem