O branju in bralni pismenosti: Kako dvigniti raven razumevanja besedil?

Dnevnik 02.03.2024

Nacionalna strategija za razvoj bralne pismenosti za obdobje 2019–2030 opredeljuje bralno pismenost kot »stalno razvijajočo se zmožnost posameznika in posameznice za razumevanje, kritično vrednotenje in uporabo pisnih informacij«.

Na tem mestu se osredotočam prav na dinamičnost pismenosti in jo povezujem s teoretičnim pojmovanjem dinamičnosti branja in dinamičnosti besedila, kot oba pojava v komunikaciji razume sodobno jezikoslovje (sistemsko, funkcijsko). Razmišljanje o branju je inherentno povezano s pojmovanjem besedila in tvorjenjem njegovega pomena. Besedilo nastane vedno v komunikaciji v nekih okoliščinah, z izbiro semiotskih virov (sistemov), za katere avtor presodi, da bodo povezani

Preberite še

Zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem