Paradižnik Lušt znova tudi iz zimske pridelave

Dnevnik 18.03.2024  |  Romana Špende Romana Špende

Podjetje Paradajz, ki prideluje paradižnik pod znamko Lušt, uspešno raste, saj je lani v primerjavi z letom 2018, ko je bilo finalist izbora za gazelo podravsko-pomurske regije, doseglo 48,9-odstotno rast prihodkov iz prodaje.

Lansko poslovno leto so zaključili v skladu s pričakovanji in načrti. Končnih bilanc še nimajo, vendar ocenjujejo, da bo leto 2023 primerljivo z letom 2021, ko so imeli milijon in pol evrov čistega dobička. »Leto 2022 pa nas je neprijetno presenetilo, saj so cene energije poskočile v nebo, pri nas pa smo paradižnik za zimsko okolju prijazno pridelavo že posadili,« razloži direktor Kristjan Magdič, ki je skupaj z Martinom Žigom ter podjetji Trebia invest, Kremen in

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem