Povezovanje za doživetje navijaškega vzdušja v Planici

Delo 21.03.2024

Dostop na športne prireditve ni za vsakogar samoumeven, zato z letošnjo kampanjo SharePlanica v družbi Mastercard poudarjajo tematiko vključenosti.

Številni se že veselijo tokratnega podaljšanega konca tedna, ko bo v dolini pod Poncami še posebej slovesno, saj se bo končala tekmovalna skakalna sezona tako za skakalke kot tudi za skakalce. Planiška prireditev je vedno odlično obiskana. Za nekatere pa so takšni dogodki skrita želja ali pa nanje niti ne pomislijo, ker je z njimi povezanih preveč logističnih izzivov. Zato so se v družbi Mastercard odločili, da z letošnjo kampanjo SharePlanica poudarijo tematiko

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem