Namesto po novega na popravilo

Gorenjski glas 21.03.2024  |  Maša Likosar

V letošnji akciji Podaljšaj lajf svojemu aparatu – servisiraj sodeluje tudi Kranjčan Sašo Šegula, ki se s servisiranjem računalnikov ukvarja že trinajst let. Akcija bo pod okriljem družbe Zeos, ki poziva k odgovornemu ravnanju s potrošniškimi elektronskimi aparati, potekala vse do 5. aprila.

Servisiranje računalnika predstavlja pogosto bolj ekonomično izbiro kot nakup novega. Stroški popravil so namreč precej nižji od cene nove naprave. Kranj – »Na odločitev za popravilo računalnika vplivajo različni dejavniki, kot so vrednost naprave, stroški popravila ter dostopnost novih ali nadomestnih delov,« pravi Sašo Šegula. »Na splošno se večina ljudi nagiba k popravilu, a enako pogosta je tudi odločitev, da nedelujoč računalnik enostavno zamenjajo za novega,«

Gorenjski glas »

V uvodu poraženi

Gorenjski glas pred 9 dnevi

Kanalska dolina (od Vidma do Ogleja), 4. del

Gorenjski glas pred 8 dnevi

Dela prosti praznični dnevi

Gorenjski glas pred 8 dnevi

V prvomajsko jutro z budnicami

Gorenjski glas pred 8 dnevi

Pomagali tisoč gospodinjstvom

Gorenjski glas pred 8 dnevi
Gorenjski glas »

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem