Bizarna reklama z avtomobilom, v katerem je umrla Diana, razburja javnost

Zurnal24 21.03.2024  |  Em. P.

“Grozna marketinška poteza,” so komentirali mnogi.

Francoska organizacija ADMD, ki se zavzema za evtanazijo, je na družbenih omrežjih objavila plakat, ki prikazuje prizor v pariškem tunelu iz leta 1997, v katerem je umrla princesa Diana. Oglas prikazuje sliko poškodovanega avtomobila v predoru z napisom: “Diana ni izbrala svoje smrti ... leta 2024 bi morali imeti izbiro.” Oglas je naletel na ostre kritike, prijatelji pokojne princese in politiki so ga označili za gnusnega in podlega. “To je kruto, brezčutno in

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem