Spajanje zapeljivih ustnic in privlačnih slaščic

Dnevnik 25.03.2024  |  vl vl

Svetovno znani kozmetični znamki Max Factor je na dogodku v Ljubljani uspelo na inovativen način povezati najnovejša bleščila za ustnice s priložnostno ponudbo čokoladnih pralinejev Bon Bon Ateljeja izpod rok Nike Svetec in slaščic Lucije Vučak iz butika La Mousse Goose.

Tokratna zgodba je združila moči blagovnih znamk Max Factor, Bon Bon Atelje in La Mousse Goose. Izjemni mojstrici slaščic Nika Svetec iz Bon Bon Ateljeja in Lucija Vučak iz La Mousse Goose sta ob predstavitvi novega bleščila za ustnice ustvarili pet pralinejev in štiri sladice. Devet izjemnih slaščic v kombinaciji z devetimi odtenki vlažilnih glosov 2000 calorie lip glaze predstavlja popolno kombinacijo, ki se ji ženske ne bodo mogle upreti. »Vsaka slaščica ima

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem