Flanelaste srajce namesto industrije srečanj

Delo pred 22 dnevi

Ideja za novo podjetniško pot in znamko Volk Flannel je zorela nekaj let, a pulz za uresničitev je prinesel covid-19, ki je ogrozil tedanjo dejavnost.

V nadaljevanju preberite: Epidemija koronavirusa je ob izbruhu močno zamajala tako družbo kot gospodarstvo. Marsikatera panoga je čez noč ostala brez posla, zato so številni podjetniki začeli iskati nove priložnosti in izzive. Prav koronavirusu se lahko »zahvalimo«, da smo dobili domačo blagovno znamko flanelastih srajc Volk Flannel. Pred štirimi leti se je svet tako rekoč ustavil in med panogami, ki so doživele največji upad, je bila tudi industrija organizacije

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem