Ko trajnost postane konkurenčna prednost

Delo 22.04.2024

Zavarovalnica je v novi cikel globalne strategije vključila trajnostni razvoj, hkrati pa k njemu spodbuja tudi druga podjetja.

Nekoč se v poslovnih krogih skoraj ni govorilo o trajnosti, zdaj pa je to postala prva točka poslovne agende številnih podjetij. Zavarovalnica Generali ni izjema, pri čemer gredo pri njih še korak naprej: k trajnostnemu ravnanju spodbujajo tudi druga podjetja, predvsem mala in srednja, ki so običajno tudi njihovi zavarovanci. Načini, s katerimi spodbujajo trajnost tako v zavarovalnici kot v širšem okolju, so bili rdeča nit pogovora s predsednico uprave

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Delovali so kot tank

Dnevnik pred eno uro

Nov center za duševno zdravje otrok

Dnevnik pred dvema urama

Bitka za döner

Dnevnik pred dvema urama
Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem