Najpomembnejšo vlogo pri reševanju slabih odnosov v službi ima vodstvo

RTV Slovenija pred 11 dnevi  |  Jasna Krljić Vreg, Tednik

Podcenjevanje, ustrahovanje, žaljenje, manipuliranje, kričanje in toleranca vodstva do neprimerne komunikacije je – kot pripovedujejo mnogi – vsakdan številnih zaposlenih v javnem in tudi zasebnem sektorju. Kje so vzroki za to in kako razmere izboljšati?

"Slabi odnosi se širijo zato, ker se lahko. Ker ne interveniramo pravočasno. Ker dovolimo, da se širi organizacijska kultura, kjer ni spoštovanja, zaupanja in varnosti, kjer predolgo pustimo, da toksični odnosi cvetijo," opozarja Damjana Pondelek, strokovnjakinja za komuniciranje in krizni management. V službi in na poti v službo preživimo približno tretjino življenja. Po nekaterih izračunih okoli 80 tisoč ur. Pravzaprav s sodelavci preživimo več budnih ur kot s

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem