Virtualna resničnost za učinkovitejši razvoj informacij

RTV Slovenija pred 12 dnevi  |  Avtomobilnost

Pri Peugeotu že dvajset let uporabljajo virtualno resničnost za hitrejši in učinkovitejši razvoj inovacij. Zadnja projekta, pri katerih so uporabili orodja virtualne resničnosti, sta konceptno vozilo inception in volan hypersquare.

Pri Peugeotu so začeli virtualno resničnost uporabljati že leta 2004 za razvoj novih modelov z najsodobnejšo tehnologijo za tiste čase, ki je bila predstavljena v novo odprtem oblikovalskem središču Stellantis v kraju Vélizy blizu Pariza, ki se razprostira na 500 kvadratnih metrih in velja za osrčje njegove mreže za avtomobilsko oblikovanje (ADN – Automotive Design Network). Od leta 2004 dalje so orodja virtualne resničnosti stalnica za oblikovanje vseh novih

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem