Bodo stranke s plačanimi objavami dosegle volivce zunaj svojih mehurčkov?

Delo pred 10 dnevi

Politična uporaba družbenih omrežij ni brezmejna. Večina platform zahteva, da so politični oglasi označeni in da je tudi jasno razvidno, kdo jih je plačal.

V nadaljevanju preberite: Začela se je volilna kampanja za evropske volitve, ki bodo tokrat potekale skupaj s predvidoma tremi posvetovalnimi referendumi (o evtanaziji, uporabi konoplje ter uvedbi preferenčnega glasu na parlamentarnih volitvah). Do včeraj je bilo vloženih devet kandidatnih list, za danes pa je napovedana še vložitev zadnjih treh. Vse stranke bodo volivke in volivce nagovarjale prek družbenih omrežij. Bodo s svojimi plačanimi objavami dosegle

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem