Počutje v podjetju je ključno

Gorenjski glas 20.05.2024  |  Ana Šubic

Tako pravi Maja Brelih Lotrič, 30-letna direktorica Lotrič Meroslovja iz Selc. Pomembno se ji zdi, da so zaposleni motivirani in zadovoljni, saj to začutijo tudi njihove stranke. Tako v zasebnem kot v poslovnem življenju zelo rada ohranja osebne stike.

Dodana vrednost se ji zdi, da imajo zaposleni okolje, kjer se zelo dobro razumejo, zanje prirejajo timbildinge, piknike, izlete ... »Predvsem pa je pomembno pri rednem delu, ko pride do raznih družinskih situacij, da imaš razumevanje, da tudi zasebno življenje vpliva na delo. Mogoče smo včasih preveč tolerantni, ampak rada delam na tak način, kot bi si jaz želela, da sem obravnavana v podjetju.« »Pričakovanja stranke moraš dobro poznati, in če jih, jih lahko tudi

Saj »

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem