Prvo lepotno tekmovanje za virtualne vplivnice: znanih že 10 finalistk

Dnevnik pred 8 dnevi  |  Aljaž Potočnik Aljaž Potočnik

Platforma Fanvue je razpisala prvo mednarodno lepotno tekmovanje za vplivnice, ki jih je izdelala umetna inteligenca.

Gre za nov trend v svetu oglaševalstva, ki služi kot alternativa vse pogosteje (pre)dragim resničnim vplivnežem. Če so vplivneži nekoč predstavljali ugoden kanal za oglaševalski doseg (mladega) občinstva, se je s časom ta branža prelevila v zelo donosno in zelo drago industrijo. Cena ene same objave na družbenem omrežju zna doseči tudi več kot 40.000 evrov. Celoten trg vplivništva pa je ocenjen na okoli 21 milijard evrov. Ni čudno torej, če so se oglaševalske

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem