Slovenija se bo v Nemčiji oglaševala kot "vrhunska turistična destinacija z velikim športnim srcem"

RTV Slovenija pred 13 dnevi  |  T. K. B.

Slovenska turistična organizacija bo med evropskim nogometnim prvenstvom v Nemčiji s partnerji krepila prepoznavnost slovenskega turizma v Nemčiji in širše. V ospredju bo predstavljanje Slovenije kot turistične destinacije "s športnim srcem".

Uvrstitev Slovenije na tekmovanje je po besedah vodje predstavništva STO-ja v Nemčiji Rebeke Kumer Bizjak izjemna priložnost za dodatno krepitev prepoznavnosti in ugleda Slovenije na nemškem trgu. "V Nemčiji vlada veliko navdušenje nad nogometom, prvenstvo pa ima še širši, evropski in svetovni doseg. Na stadionih bo pesti za reprezentance stiskalo okoli tri milijone navijačev, zgolj finalno tekmo pa naj bi na televizijskih zaslonih spremljalo okoli 300 milijonov

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem