#kritika Izkušnje brez tveganja

Dnevnik 12.07.2024  |  Gregor Pompe Gregor Pompe

Skoraj ni mogoče spregledati, da zanimanje širšega občinstva za klasično glasbo vse bolj upada.

Vzrokov je gotovo več in logično je, da se pogon klasične glasbe poskuša upirati takšnim izgubam, pri čemer pa v rešitvah paradoksalno prevladujejo tipične marketinške strategije, ki jih poznamo iz popularne kulture. Ena od njih je povezana s fetišiziranjem objekta – na klasično glasbo je prilepljena zunanja objektnost, ki s stvarjo samo, torej glasbo, nima pomembnejše zveze, zdi pa se, da bo občinstvo privabila iz drugih, bolj mikavnih razlogov, med katerimi je

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem