Kako je Karpo Godina svoj eksperimentalni duh prenesel v oglaševalske projekte

RTV Slovenija pred 12 urami  |  M. K.

V Galeriji Fotografija je na ogled razstava, ki predstavlja nekoliko drugačno stran ustvarjanja cineasta Karpa Godine. V središče postavlja oglase, ki jih je posnel v času, ko so v tem prostoru nastajala ekonomsko propagandna sporočila z novim jezikom.

Govorimo o času poznih 60. in 70. let preteklega stoletja, ko so ekonomsko-propagandna sporočila nastajala s svežim, drznim, izrazitim, inovativnim, duhovitim, hollywoodskim in hkrati tudi domačijsko slikovitim jezikom, ki je presegal zgolj propagandno govorico in nagovarjal bolj z dušo kot denarnico. V oglaševalskih spotih, pri katerih je sodeloval Godina, prebiva njegov eksperimentalni duh, znan iz njegovih številnih kratkih filmov in načina snemanja statičnih

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem