"Majhni hišni avtomati za espresso so demokratizirali kavo!"

RTV Slovenija pred tremi urami  |  Katja Štok,

Kako vpliva oblikovanje na prodajo kave in kako se je v zadnjih letih spremenilo samo pitje kave zaradi cenovne dostopnosti kavnih aparatov, smo se pogovarjali z vodilnim oblikovalcem v italijanskem podjetju Lavazza Florianom Seidlom.

Kava ima v italijanski kulturi posebno mesto. Kapučino se nikoli ne pije po deseti uri zjutraj, doma se kuha moka kava ali kafetjera, v lokalu se espresso spije stoje ob točilnem pultu. Tudi Florian Seidl prihaja iz države, ki slovi po kulturi pitja kave v kavarnah. A mladega Avstrijca je pot sprva zanesla v avtomobilsko industrijo, kjer je med drugim sodeloval pri oblikovanju fička (fiat 500) in kjer – kot nam je povedal na BIG Design Ljubljana, kjer je prejel

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem