Zakaj agencija Mediana ni razkrila, da je pred volitvami delala za Prebiliča

Necenzurirano 29.10.2024

Agencija Mediana, ki meri javno mnenje za največje slovenske medije, je pred letošnjimi evropskimi volitvami od stranke Vesna prejela dobrih osem tisoč evrov za "načrtovanje strategije in volilne taktike". Zakaj tega ni razkrila javnosti? So Vesno zgolj merili ali tudi "ustvarjali"? Ko Prebilič postane najbolj priljubljen politik "Janja na to nima vpliva. Sprašujemo ljudi." Stranka Aleksandre Pivec: nekoč četrta v anketi Mediane, potem pa spet poniknila Privoščite si nemoteno branje

Mediana je verjetno najbolj znana slovenska agencija za merjenje javnega mnenja. Ankete, v katerih meri priljubljenost političnih strank in posameznih politikov, opravlja za največje slovenske medije. Njihovi rezultati imajo velik odmev v domači politični javnosti, direktorica Mediane Janja Božič Marolt pa jih redno javno pojasnjuje in razlaga. Na Mediano in druge agencije tako pogosto letijo očitki, da javno mnenje ob tem, ko ga merijo, tudi ustvarjajo. Tudi zato

Povezane novice »

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem