Novi Citroën C3 na slovenskih cestah: inovativna kampanja s premikajočimi vizualnimi učinki in presenečenje za stranke

Finance.si pred 6 urami

Citroën v Sloveniji predstavlja novi Citroën C3 z inovativno marketinško kampanjo, ki izstopa po svežem pristopu.

V sodelovanju z agencijo Formitas Group so v Ljubljani lansirali posebne avtobuse z motivi novega C3 ter plakat z vrtečimi kolesi, ki simbolizirajo dinamiko in sodoben dizajn vozila. Prav tako pa prvih 500 strank, ki se bodo prijavile na testno vožnjo čaka posebno presenečenje – dve brezplačni kino vstopnici! Na ta način slovenski javnosti približujejo novi Citroën C3, ki je že na voljo v prodajnih salonih po vsej Sloveniji. Ob tem pa vam z dvema brezplačnima kino

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem