Avtomobilski gigant Stellantis ostal brez šefa, v Italiji že zvonijo alarmi; pri Volkswagnu se že soočajo s stavkami
Necenzurirano pred dvema urama
Po vseh težavah Volkswagna, Mercedesa ali nenazadnje številnih avtomobilskih dobaviteljev, težke razmere na trgu in zeleni prehod jemljejo nove »žrtve«. Predčasno je odstopil šef koncerna Stellantis Carlos Tavares, glavna razloga sta padec dobička in slaba prodaja. To pa bi lahko imelo hude posledice tudi za Italijo. Privoščite si nemoteno branje
Tavares je na čelo koncerna stopil leta 2021 ko sta se združila koncerna PSA (Peugeot, Citroen, DS) in FCA, ki je v ta avtomobilski zakon prinesel med drugimi znamke Jeep, Dodge, Ram, Chrysler, Alfo Romeo, Lancio, Opel in Fiat, pod njihovo okrilje pa spadajo še Maserati in Vauxhall. Zaradi slabe prodaje, nenazadnje tudi strategije zelenega prehoda, ki jo kupci vedno bolj zavračajo, so se začeli kopičiti stroški, novi modeli pa tako ali drugače ne zadenejo okusa