Kako povečati učinkovitost v marketingu? Odgovor je big data.

Domžalec pred 2 dnevoma  |  Agencija Pakt

V današnjem digitalnem svetu so podatki postali ključno orodje za marketinške strokovnjake.

Big data – ogromni nizi podatkov, ki jih podjetja zbirajo preko spletnih strani, družbenih omrežij in drugih kanalov – ponujajo neverjetne možnosti za prilagajanje marketinških strategij. Čeprav se sliši kompleksno, gre v bistvu za razumevanje vedenja kupcev ter optimizacijo pristopov na podlagi teh informacij. Podatki so gorivo za uspešne marketinške kampanje Zbiranje in analiza podatkov omogočata podjetjem vpogled v ključne metrike, kot so stopnja konverzije,

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem