Kaj pričakujejo današnji kupci od avtov? Odgovoril nam je direktor globalnega velikana ...

Zurnal24 pred 1 dnevom  |  Andrej Leban

Pogovarjali smo se z Marcom Hedrichom, predsednikom in generalnim direktorjem Kia Europe. Izkušeni menedžer nam je ob lansiranju modela EV3 dodatno razkril razmišljanje in delovanje trenutno ene najbolj vročih globalnih avtomobilskih znamk.

Kia je na pohodu. Korejska znamka, ki sodi v konglomerat Hyundai Motor Group, si je visoko mesto na prodajnih lestvicah po svetu in tudi Evropi v zadnjih 20 letih utrdila s strategijo izdelave zanesljivih avtov. Ti uporabnikom ponujajo pravšnjo mero udobja in tehnologije po konkurenčni ceni. Lani je znamka Kia po svetu prodala rekordnih 3,1 milijona vozil. Kia je hkrati eden od pionirjev elektrifikacije. Vanjo so na polno stopili z drugo generacijo namensko

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem