Nova kampanja Plaktivat: na kulturne dogodke nas bo vabil Prešeren v kratkih rokavih

RTV Slovenija pred 14 urami  |  A. J.

Z izbiro zmagovalcev se je končal 17. natečaj za oblikovanje mestnega plakata Plaktivat, ki je tokrat potekal pod motom "Dober dan, kultura!". Zmagovalna rešitev prinaša namnoženo podobo našega največjega pesnika, ki sproščeno vabi na prireditve.

Cilj tokratnega natečaja Plaktivat je bil opogumiti ljudi k raziskovanju kulture skozi vse leto, obenem pa spomniti na pozitiven vpliv kulture na družbo in posameznika. "Žiriranje je imelo malodane značaj kulturnega dogodka, saj je skozi dela, katerih raznovrstnost je sovpadala z bogastvom slovenske kulture, preizpraševalo obstoječe poglede in odpiralo nove," je delo žirij opisal Peter Zabret, kreativni direktor v agenciji Internavti in predsednik ocenjevalne

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem