»Čeprav se ljudje bojijo, da bo umetna inteligenca nadomestila človeško delo, to ni res«

Mladina pred 14 urami  |  Uredništvo

IZJAVA DNEVA

"Umetna inteligenca bo še pospešila razvoj marketinga. Velik izziv bo, kako smiselno analizirati ogromne količine podatkov, ki jih prinaša. To je ključna veščina, ki jo bodo morali razviti tržniki. UI vpliva na marketinške raziskave in tudi na razvoj produktov in vedenje potrošnikov. Pa tudi na kupce; ti danes več ne berejo ocen izdelkov, ampak preprosto vprašajo umetno inteligenco, kaj je bolje. Čeprav se ljudje bojijo, da bo UI nadomestila človeško delo, to ni

Mladina »

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem