Kako najti in obdržati mlade v prodajni ekipi

Finance.si pred 1 dnevom

V kratki anketi smo vodje prodaj in prodajnike slovenskih podjetij povprašali, kateri so glavni izzivi, s katerimi se spoprijemajo pri delu.

Daleč največ odgovorov se je navezovalo na pomanjkanje kadrov, zlasti mladih, ki bi bili pripravljeni delati v hitrem tempu prodajnih procesov z visokimi zahtevami glede finančnih načrtov in nepredvidljivim poslovnim okoljem. Izkazalo se je tudi, da težava ni le najti »dober« kader, temveč ga tudi obdržati, motivirati in ustrezno nagraditi. Pričakovanja pa so pri mladih pogosto zelo visoka. Želijo si predvsem varne finančne prihodnosti, finančno neodvisnost in

Finance.si »

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem