Afera avtovleka: zakaj Dars raje najema Draganovića, kot da bi sam odvažal tovornjake
Necenzurirano pred 2 dnevoma

Zakaj se na Darsu ob vseh aferah, ki so izbruhnile v zvezi z avtovleko, še vedno upirajo ideji, da bi sami zagotavljali odvoz poškodovanih in pokvarjenih tovornih vozil? Na Darsu razmišljali o lastni avtovleki, toda ... Zakaj je lastna vleka predraga za Dars, ne pa za s.p.-je? Kaj so ugotavljali KPK in državni revizorji Najmočnejši igralec pri avtovleki je Draganović Privoščite si nemoteno branje
Najnovejše razkritje Pop TV, da je imelo pri dogovorih za posle z avtovleko na slovenskih avtocestah ključno vlogo "potencialno koruptivno" omrežje okrog odvetnice Nine Zidar Klemenčič, je znova odprlo vprašanje, zakaj na Darsu te dejavnosti ne izvajajo sami. Razpise za avtovleko namreč v zadnjih 20 letih spremljajo številne afere. Pod vsemi vladami in upravami Darsa so se pojavljali očitki o prirejenih razpisih, kartelnem dogovarjanju, privilegiranih izvajalcih,