Kitajci v Evropi nimajo velikih možnosti, razen enega

Zurnal24 pred 5 dnevi  |  M.J.

Nemški strokovnjak ugotavlja, da bodo kitajske avtomobilske znamke v Evropi bolj ali manj muhe enodnevnice, s častno izjemo ene.

Ustanovitelj svetovalnega podjetja za kitajski avtomobilski trg JSC Automotive Jochen Siebert zelo skeptično gleda na prizadevanja kitajskih znamk v Evropi. Izjemo vidi le v enem kitajskem proizvajalcu, ki pa v nasprotju s pričakovanji ni močan BYD, ampak skupina SAIC z znamko MG Motor. Siebert po pisanju Automobilwoche svojo trditev pojasnjuje z več dogajanji na svetovnih trgih. Kitajske znamke so zaradi neizprosne domače konkurence pod velikimi cenovnimi pritiski

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem