»Večino voznikov motijo oglasni panoji«

Mladina pred tremi urami  |  STA

Anketa je pokazala, da večina voznikov oglasne panoje zaznava kot moteče dejavnike

Anketa Agencije za varnost prometa (AVP), s katero so ugotavljali, ali oglasni panoji vplivajo na osredotočenost voznikov med vožnjo, je pokazala, da večina voznikov oglasne panoje zaznava kot moteče dejavnike. V prostorih AVP so v torek pripravili okroglo mizo, na kateri so pristojni organi predstavili problematiko obcestnega oglaševanja. Na agenciji so lansko leto anketirali 2526 anketirancev. Zastavili so jim 12 vprašanj, povezanih z oglasnimi panoji. Iz

Mladina »

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem