Zakaj namesto klasične blagovne znamke izbrati blagovno znamko sestavine

Finance.si pred 5 urami

Tomas Vucurević je vodilni svetovni strokovnjak za blagovne znamke sestavin (ingredient branding) z več kot 30-letnimi izkušnjami na področju blagovnih znamk in trženja.

O tem bo govoril tudi 29. in 30. maja na SMK v Portorožu. Tomas Vucurević je vodilni svetovni strokovnjak za blagovne znamke sestavin (ingredient branding) z več kot 30-letnimi izkušnjami na področju blagovnih znamk in marketinga. Svojo kariero je začel v globalnih podjetjih, kjer je opravljal vodilno vlogo, med drugim skoraj desetletje kot globalni vodja blagovne znamke za Gore-Tex ®. Na 30. Slovenski marketinški konferenci bo govoril o blagovni znamki sestavin

Finance.si »

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem