Katera javna storitev je bila ocenjena najslabše – in katera najboljše?

Mladina pred 3 dnevi  |  STA

Merjenje zadovoljstva državljanov s ključnimi javnimi storitvami, ki se nanašajo na življenjske dogodke

Organizacija za ekonomsko sodelovanje in razvoj (OECD) razvija skupno metodologijo za merjenje zadovoljstva državljanov s ključnimi javnimi storitvami, ki se nanašajo na življenjske dogodke. V projekt je vključena tudi Slovenija. Na področju javnih storitev so Slovenci najbolj zadovoljni z izdajo in s podaljšanjem dokumentov, kaže raziskava. Deset sodelujočih držav, članic Evropske unije, je lani skupaj razvilo vprašalnik, na podlagi katerega uporabnike sprašujejo

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem