Sporni plakati verige s hitro prehrano: Kje so meje kreativnega oglaševanja?

RTV Slovenija 17.04.2025  |  Ališa Kasjak Gutman,

Marsikoga razburjajo oglaševalski plakati verige s hitro prehrano. Več organizacij je opozorilo na njihovo seksistično vsebino. V McDonald'su očitke zavračajo. Ob tem se zastavlja vprašanje, kje so meje kreativnega oglaševanja.

"Nisi bil ti. Jaz sem bila kriva. Plis, pokliči me." "Vem, da sem te razočarala. A se lahko pogovoriva?" To so plakati, s katerimi Mcdonald's promovira nov okus sladoleda. Gre za normalizacijo nasilja nad ženskami in seksizma, so prepričani v uredništvu Spol.si. "Ta poudarek 'nisem kriva' zelo velikokrat slišijo ženske, ki so žrtve intimnopartnerskega nasilja. Ta krivda se v velikih večinah vali na ženske – za nasilje, posilstva, nadlegovanja," je pojasnila Maja

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem