Sporni plakati verige s hitro prehrano: Kje so meje kreativnega oglaševanja?
RTV Slovenija 17.04.2025 | Ališa Kasjak Gutman,

Marsikoga razburjajo oglaševalski plakati verige s hitro prehrano. Več organizacij je opozorilo na njihovo seksistično vsebino. V McDonald'su očitke zavračajo. Ob tem se zastavlja vprašanje, kje so meje kreativnega oglaševanja.
"Nisi bil ti. Jaz sem bila kriva. Plis, pokliči me." "Vem, da sem te razočarala. A se lahko pogovoriva?" To so plakati, s katerimi Mcdonald's promovira nov okus sladoleda. Gre za normalizacijo nasilja nad ženskami in seksizma, so prepričani v uredništvu Spol.si. "Ta poudarek 'nisem kriva' zelo velikokrat slišijo ženske, ki so žrtve intimnopartnerskega nasilja. Ta krivda se v velikih večinah vali na ženske – za nasilje, posilstva, nadlegovanja," je pojasnila Maja