Nisi ti kriv. Jaz sem kriva! Pistacija #Ajdapiše

Domžalec pred 15 dnevi  |  Ajda Vodlan

Morda ste že slišali za afero v zvezi z oglasom na temo pistacijinega novega sladoleda v McDonaldsu.

Če niste, naj povzamem: očitno je bila prvotna izdaja tega sladoleda slaba in zato so se poslužili oglaševanja za izdajo posodobljene verzije sladoleda v smislu: Nisi ti, jaz sem. Podpisana pa Pistacija 2.0. Očitno je reklama sprožila negativne odzive, med drugim se je oglasil tudi »zloglasni« Inštitut 8. marec in nastal je tudi ta zapis: »Čeprav oglasno sporočilo na prvi pogled deluje nedolžno, morda celo kot domiselna promocijska poteza, v svojem jedru

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem