Zahteva po ustvarjanju uporabniškega računa odganja kupce iz spletnih trgovin

Finance.si pred 16 dnevi

Ob slabi uporabniški izkušnji je lahko prvi nakup v spletni trgovini tudi zadnji.

Čeprav številna podjetja veliko pozornosti namenijo optimizaciji nakupnega procesa, pogosto zanemarijo najpomembnejši del poti – uporabniško izkušnjo uporabnika po koncu nakupa. Baymard Institute v svoji najnovejši analizi opozarja na štiri pomembna dognanja, s katerimi lahko spletne trgovine izboljšajo zadovoljstvo kupcev in povečajo verjetnost vnovičnih nakupov. Ena izmed glavnih ugotovitev je, da je smiselno registracijo uporabniškega računa ponuditi šele po

Finance.si »

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem