Uvodnik / Test

Mladina pred 9 dnevi  |  Grega Repovž

Leta 2003 je filozof Mladen Dolar napisal knjigo o skoposti.

Sodobni skopuh je danes sleherni potrošnik, nam razkrije v knjigi. Kot potrošniki smo namreč zaradi tega, kako danes nakupujemo, izpostavljeni temu, da kupujemo ceneje, bolje, hitreje. S kupovanjem pa ne zadovoljujemo le potrebe po predmetu nakupa. Pri vsem skupaj gre za obljubo užitka, ki ga prinaša kupljeno blago. In za prestiž. Če kupujemo drage stvari, smo s tem kupili tudi del prestiža. Če kupujemo na razprodajah, smo prihranili tisto, česar nismo plačali. In

Mladina »

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem