Klicni center o dolgotrajni oskrbi je še pred uradnim začetkom dobil približno 250 klicev

RTV Slovenija 15.05.2025  |  G. C.

Klicni center 114 bo v četrtek uradno začel odgovarjati na vprašanja s področja dolgotrajne oskrbe. Približno 250 klicev pa so dobili že pred uradnim začetkom, med njimi največ za reševanje konkretnih primerov.

Na ministrstvu za solidarno prihodnost so že v ponedeljek javno napovedali, da bo klicni center 114 vsak delovni dan od 8. do 16. ure odprt tudi za vprašanja o dolgotrajni oskrbi, ne več samo za vprašanja glede poplav iz avgusta 2023 in glede predloga pokojninske reforme. Klicatelje je do zdaj najbolj zanimalo, kako bi lahko zakon o dolgotrajni oskrbi prispeval k rešitvi težave, ki jo imajo bodisi sami bodisi njihovi svojci, je povedal vodja centra Matjaž Florjanc

Povezane novice »

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem