Kako umetna inteligenca izboljšuje delo s strankami

Finance.si 16.05.2025

UI že oblikuje informacijsko podporo pri delu s strankami in definira prihodnost interakcij podjetij s kupci od promocije do poprodajnih storitev.

Razmah generativne umetne inteligence, ki je sledil pospešeni digitalizaciji trženjskih, prodajnih in poprodajnih aktivnosti, je podjetjem omogočil, da se pri opravljanju storitev za stranke preusmerijo od zniževanja stroškov in operativne učinkovitosti na rast, uporabniško izkušnjo in inovacije. Božidara Cvetković, strokovnjakinja za umetno inteligenco iz podjetja BE-terna, ugotavlja, da je tehnološki preboj na področju umetne inteligence močno pospešil razvoj in

Finance.si »

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem