Prvo etapo Cannesa zaznamovala poetična nemška drama in ukrajinsko angažirano ustvarjanje
RTV Slovenija 18.05.2025 | Ingrid Kovač Brus, iz Cannesa

Za izzivalen začetek festivala v Cannesu je s filmom Zvok padanja poskrbela Mascha Schilinski, nemška režiserka, ki je še pred začetkom festivala veljala za cansko odkritje. Z novim celovečercem se je vrnil tudi ukrajinski mojster Sergej Loznica.
Prvi film Masche Schilinski, Temno žalostno dekle (2017), je bil sicer prikazan na Berlinalu, in čeprav festivali med seboj tekmujejo in si avtorjev načelno ne predajajo, se njen drugi celovečerec Zvok padanja poteguje za zlato palmo. V filmu spremljamo dogajanje na bogati kmetiji na severu Nemčije, kjer na začetku 20. stoletja živi družina s številnimi hlapci in deklami, na koncu pa se vanjo, v izpraznjeno in razpadajočo, vseli mlada družina iz Berlina in ji zada











