Hisense, uradni partner FIFA Club World Cup 2025™, predstavlja kampanjo »DOŽIVI TRENUTEK«

RTV Slovenija 26.05.2025  |  Gorenje GSI

Hisense, vodilna blagovna znamka na področju zabavne elektronike in gospodinjskih aparatov, že dolgo slavi lepoto nogometne igre. Letos se nogometni vročici pridružuje kot uradni partner FIFA Club World Cup 2025™.

V sklopu prvenstva, ki se v ZDA začne 14. junija, so pri Hisense pripravili kampanjo z naslovom »Doživi trenutek«. Le-ta ponazarja, kako so skupne izkušnje, kot je težko pričakovano prvenstvo, priložnosti, ki nas združujejo in prinesejo še več veselja v naša življenja. Hkrati kampanja poudarja, kako najsodobnejši, inovativni izdelki in tehnologije Hisense izboljšajo posebne trenutke za oboževalce nogometa po vsem svetu in jim zagotavljajo nepozabno izkušnjo

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem