Za železnice smo dali več kot dve milijardi evrov. A zdaj se tovor s tirov seli na ceste.
Necenzurirano pred 7 dnevi

V zadnjem desetletju je Slovenija v obnovo železniške infrastrukture vložila več kot dve milijardi evrov. Toda po domačih tirih se je lani prepeljalo manj tovora kot pred epidemijo, medtem ko število tovornjakov na cestah še naprej nezadržno raste. Zakaj? Vlaki po prenovljenih tirih vozijo manj tovora kot pred epidemijo Število tovornjakov na vseh avtocestah raste Rekordi na cestah padajo tudi v tranzitnem tovornem prometu Za kaj je Slovenija porabila več kot dve milijardi evrov Privoščite si nemoteno
V zadnjih tednih smo v Sloveniji priča zastojem na avtocestah, ki lahko v najslabšem primeru potovanje podaljšajo tudi za več ur. V pomembni meri je za kolone kriva rast števila tovornih vozil. Primer: še leta 2015 so na odsekih avtoceste med Ljubljano in Postojno v povprečju dnevno našteli med 7.500 in 8.100 tovornih vozil. Lani pa jih je bilo prvič več kot 10 tisoč. Da bi se izognili preobremenitvi avtocest, smo se v Sloveniji pred slabimi petnajstimi leti