Kitajski spletni trgovec Temu bo prodajal tudi hrano

Necenzurirano 10.07.2025

Kitajska spletna trgovina Temu si želi postati eden od večjih igralcev na področju tako imenovanega hitro premikajočega se blaga za široko porabo (FMCG). Zdaj namreč vstopa tudi na evropski živilski trg, v načrtu ima prodajo evropskih izdelkov. Privoščite si nemoteno branje

V kitajski spletni trgovini Temu so pred dnevi naznanili, da se v Nemčiji že dogovarjajo za sodelovanje z lokalnimi dobavitelji živilskih izdelkov in kozmetike. Že pred nekaj meseci so namreč v Nemčiji odprli nov oddelek, osredotočen predvsem na pridobivanje dobaviteljev živilskih in kozmetičnih izdelkov, vrtnega orodja in drugega potrošniškega blaga FMCG. ##ARTICLE-1819835## Za analitike njihova širitev ponudbe ni presenečenje, saj se je poslovni model Tema zaradi

Saj »

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem