Eden zadnjih svoje vrste nas je spet prepričal

Zurnal24 07.08.2025  |  Matija Janežič

Mazda je z mazdo 6E dokončno vstopila na področje elektromobilnosti, a to ne pomeni, da so opustili razvoj motorjev z notranjim zgorevanjem. Prav nasprotno. Preskusili smo mazdo CX-30 z 2,5-litrskim bencinskim štirivaljnikom.

Ta je po vrhu vsega atmosferski motor, torej si pri delovanju ne pomaga s turbinskim polnilnikom, ampak zrak neposredno sesa iz okolja. Kako se obnese v času, ko prevladujejo turbo motorji, ki jim prisilno polnjenje vstopnega zraka zagotavlja bliskovito odzivnost? Mazda CX-30 Saša Despot Motor e-Skyactiv G140 ima delovno prostornino 2.488 kubičnih centimetrov, največjo moč 103 kilovatov (oziroma 140 'konjev'), ki je na voljo pri ugodnih 5.000 vrtljajih, in največji

Preberite še

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem