(intervju) Če ne vidimo velike slike, lahko naredimo vrsto napak

Finance.si 02.09.2025

Toni Balažič je ena najizkušenejših osebnosti na področju FMCG in trgovine v regiji – z vodstvenimi vlogami v multinacionalkah in lokalnih podjetjih razume dinamiko panoge z obeh strani prodajne police.

V pogovoru pred 17. konferenco Prodaja in marketing na policah, ki bo 1. oktobra v Ljubljani in na kateri bo uvodni govorec, razbije nekaj najbolj trdovratnih mitov v industriji: da imajo diskonti svoj »plafon«, da se fizična trgovina poslavlja ali da je prihodnost nujno v spletni prodaji. Balažič opozarja, da napačne predstave vodijo v napačne strateške odločitve – od preambicioznih prodajnih načrtov do slabo ciljanih naložb. Če podjetja ne bodo povečala

Ljubljana »

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem