Zeleno zavajanje: podjetja sadijo drevesa, da lahko nemoteno onesnažujejo okolje
RTV Slovenija 19.09.2025 | Aleksandra K. Kovač

Bio, naravno, iz recikliranega materiala, prijazno do okolja, brez plinov, sadimo drevesa … Je potrošnik z izbiranjem tako označenih izdelkov del rešitve za ohranjanje okolja ali le žrtev zelenega zavajanja? Bio, naravno, iz recikliranega materiala, prijazno do okolja, brez plinov, sadimo drevesa … Je potrošnik z izbiranjem tako označenih izdelkov del rešitve za ohranjanje okolja ali le žrtev zelenega zavajanja?
Če ste med tistimi, ki jim je mar za okolje, v katerem živimo, in se zavedate nujnosti dejavnega prizadevanja za njegovo ohranjanje, ste najverjetneje tudi potrošnik, ki se med nakupovanjem trudi izbirati izdelke, ki so do okolja in zdravja prijazni. A kljub vsemu znanju in skrbi je lahko tudi ozaveščeni potrošnik žrtev "zelenega zavajanja", tržnega prijema, ki ga v želji za povečevanjem dobička uporabljajo številna podjetja in korporacije. Zeleno zavajanje lahko










