Netrajnostna, okolju škodljiva živila so še vedno pomemben del oglaševanja in promocij
RTV Slovenija 26.09.2025 | Aleksandra K. Kovač

Država ob upoštevanju zakonodaje za promocijo lokalne hrane največ denarja nameni promociji mesa, čeprav stroka opozarja, da gre tako z okoljskega kot zdravstvenega vidika za živilo, ki bi se moralo redkeje pojavljati na naših krožnikih. Država ob upoštevanju zakonodaje za promocijo lokalne hrane največ denarja nameni promociji mesa, čeprav stroka opozarja, da gre tako z okoljskega kot zdravstvenega vidika za živilo, ki bi se moralo redkeje pojavljati na naših krožnikih.
Na odločitev o tem, kaj bomo jedli, v veliki meri vplivajo oglaševanje, promocije, akcije in popusti. Vprašanja regulacije oglaševanja nezdrave hrane se že pojavljajo, manj pa je govora o problematiki promoviranja živil, katerih proizvodnja povzroča škodo okolju. Raziskave kažejo, da oglaševalske prakse opazno vplivajo na prehranjevalne navade posameznikov. Kot piše na spletni strani Food Forward, ki je zbirka smernic s področja prehranjevalnih sistemov, trženje in











