Moški so bolj trajnostni potrošniki

Finance.si pred 21 dnevi

Moški v primerjavi z ženskami nakupujejo manj pogosto, imajo manj izdelkov in zanje porabijo več denarja.

Kljub temu pa tudi moški zavržejo velik delež izdelkov, ki so še uporabni. Trajnost ni odrekanje, temveč nova oblika udobja, tista, ki koristi človeku, skupnosti in okolju, je glavni poudarek nacionalne kampanje Nasvet za lep svet, ki jo je novembra zagnalo ministrstvo za okolje, prostor in energijo, ki ga vodi Bojan Kumer. Glavni cilj kampanje je spremeniti ravnanje porabnikov, pri čemer se osredotoča na osebne koristi trajnostnih odločitev – finančne, časovne in

Finance.si »

Slovenija, zadnje novice »

Pri 1zaVse uporabljamo "piškotke" za čim boljše delovanje strani,
zapomnitev uporabniških nastavitev in prikazovanje oglasov po meri.
Kliknite tukaj , če želite izvedeti več o tem, kako 1ZaVse te podatke uporablja.
Sprejmem